Alertats a les 09.45 hores, avui els Bombers de la Generalitat han rescatat una dona que s’ha fet mal en un camí forestal prop de Sant Martí de les Serres, al terme municipal de Navès. Dues dotacions de Bombers han localitzat la persona ferida i l’han traslladat fins al lloc on es trobava l’ambulància del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). La dona, de 54 anys i veïna de Cardona, ha estat evacuada a l’Hospital General de Manresa per una possible fractura a la cama.
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de novembre de 2012 a
les 16:51
Et pot interessar
-
Societat
Solsona commemora el 28J amb activitats per reivindicar la diversitat a la ruralitat
-
Societat
Desajustaments ortogràfics a la senyalització de la nova rotonda del Vinyet de Solsona
-
Societat
Solsona participa en el Dia Mundial de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica amb activitats de conscienciació
-
Societat Arrenca el dispositiu d'informadors ambientals al Solsonès per garantir un ús responsable dels rius i espais naturals
-
Societat
Solsona trasllada la parada d’autobús de l’Institut davant de les piscines municipals durant l’estiu
-
Societat
El PLATER centra el debat a Solsona amb una participació massiva i crítiques al model de desplegament renovable
