Rotary Solsona adquirirà un llit hospitalari elèctric per AMISOL

La recaptació del Sopar Solidari de Nadal de Rotary es destinarà a l'adquisició d'aquest equipament

Publicat el 19 de desembre de 2013 a les 21:18


Dissabte passat, 14 de desembre, Rotary Solsona va celebrar la segona edició del Sopar Solidari de Nadal, la recaptació del qual es destina enguany a AMISOL. 
Amb l'assistència d'autoritats locals i comarcals, representants del teixit social solsoní i membres de Rotary de Solsona, Barcelona, Badalona i Manresa així com del Rotaract, la vetllada va esdevenir un acte de conscienciació i solidaritat vers l'entitat que vetlla per les persones discapacitades de Solsona.
Amb el total recaptat al sopar, Rotary Solsona adquirirà un llit d'hospital elèctric que donarà a AMISOL, juntament amb una aportació econòmica.

Parlament del president de Rotary Solsona Foto: RESOL La taula de presidència Foto: RESOL Representants de Rotaract Solsona Foto: RESOL El president de Rotary Solsona Foto: RESOL