Com cada any, per festes hi haurà canvis en la recollida de residus porta a porta a Solsona. Els dies 24 i 31 de desembre i 5 de gener no hi haurà servei de recollida domèstica. Amb tot, les fraccions afectades es podran treure just l’endemà. Així, el dia de Nadal i de Cap d’Any, que coincideixen amb dilluns, i el dia de Reis, que caurà en dissabte, es recolliran els envasos i la fracció orgànica i el diumenge 7 de gener, l’orgànica i el paper.
Pel que fa als establiments amb recollida extra comercial, se’ls informa que els dies 25 i 26 de desembre i 1 i 6 de gener no tindran servei de recollida.
S'altera la recollida de residus a Solsona per les festes de Nadal
Les fraccions afectades es podran treure just l’endemà
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de desembre de 2023 a les 15:17
Actualitzat el 25 de desembre de 2023 a les 17:12
Et pot interessar
-
Societat Una escultura feta amb carbassa, principal novetat de la Fira d’Ous d’Euga de la Vall de Lord d’aquest cap de setmana
-
Societat Dissabte comença una nova ronda de visites dels regidors de barri de Solsona
-
Societat Milar Pelfort de Solsona ha celebrat 15 anys
-
Societat Més de 150 persones assisteixen a la lliçó inaugural del curs de L'Aula d'Extensió Universitària de Solsona
-
Societat La Fira de l'Empelt posarà un any més en valor el món rural
-
Societat La Plaça del Palau Episcopal de Solsona acollirà enguany la gala dels Reconeixements empresarials