L'ajuntament de Sant Llorenç de Morunys informa que aquests últims dies ha fet diferents treballs de reparació de paviments amb aglomerat asfàltic.
En concret, s'ha actuat en diferents carrers (Anselm Clave, Morunyedes, Montlleó, Creueta, Verge de Lord, cap de Balç, Mur, Serra de mitges, Set Riberetes, Emprius, Serra del Verd i Roureda) totes elles petites actuacions per reparar enfonsaments, paviments en mal estat, trams de carrers amb terra i reposicions fetes amb formigons.
El cost d'aquestes actuacions serà assumit en gran part per l'Associació Font Llumà, l'Ajuntament i en el cas d'un tram de nova pavimentació al Carrer Verge de Lord (abans estava en terra) el 50% pels mateixos veins. Per tant, des de l'Ajuntament volen agrair de forma molt especial tant als veïns que han col·laborat com a l'Associació Font Llumà.
Sant Llorenç repara el paviment de diferents carrers del municipi
El cost l'ha assumit en gran part l'Associació Font Llumà, l'Ajuntament i un petit tram els mateixos veins a mitges
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de març de 2024 a les 07:21
Actualitzat el 17 de març de 2024 a les 07:34
Et pot interessar
-
Societat
Territori de Masies presenta els Lots de Nadal: productes de proximitat, valor social i experiències del territori
-
Societat
Acaba amb èxit la formació internacional «Ahimsa: Stories of Non-violence», organitzada per Deixant Empremta i els Joves Ambaixadors de Pau
-
Societat
Coneixem els efectes de la medicació contra la incontinència urinària?
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès obre un procés de selecció per a una plaça d’informàtica per a joves en pràctiques
-
Societat
XERRADA: «Ballar amb el silenci», a càrrec de Rosanna Camprubí López i Joan Boixader Caballol
-
Societat
Prades de la Molsosa i Calaf impulsen un cicle de cursos i trobades de salut i primers auxilis
