Jovells, Padullés, Mn. Clos i Baiget. Foto: Arxiu històric
El Consell Comarcal ha preparat una exposició que intenta recollir les diferents funcionalitats que ha tingut aquest emblemàtic edifici de la ciutat de Solsona durant aquests 600 anys.
L'exposició, formada per fotografies i imatges, s'inaugura aquest dissabte 30 d'abril a les 6 de la tarda, al pati gòtic del Consell Comarcal del Solsonès. L'exposició es podrà visitar de l'1 al 15 de maig.
Sis-cents anys del Palau Llobera (1411-2011)
L'exposició es podrà visitar de l'1 al 15 de maig al Pati Gòtic del Consell Comarcal
ARA A PORTADA
Publicat el
27 d’abril de 2011 a
les 16:09
Et pot interessar
-
Societat
Més d’una seixantena d’estudiants del Solsonès participen a la Fira FormaOcupa de Lleida
-
Societat
El Consell Comarcal treu a concurs una plaça de SAT i la de tècnic d'ensenyament
-
Societat
Oliana promourà l'envelliment actiu a través d'una «app» i amb l'obertura d'un casal cívic intergeneracional
-
Societat
Sant Llorenç de Morunys posa el fil a l'agulla en el manteniment de diferents punts del municipi
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès impulsa una nova edició del cicle «Paternitat i cures» amb l’entitat EntreHomes
-
Societat
L’Associació Catalana de Municipis (ACM) visita al Solsonès els projectes vinculats a la gestió sostenible del territori
