El passat 2020 dos alumnes de l'EAS van quedar campions (l’Albert Casas Pelegrina i l’Albert Part Sirvent) i per aquest motiu els van proposar d'organitzar el pròxim campionat a Solsona, com que a l'institut Francesc Ribalta imparteixen el PFI d'Auxiliar de Vivers i jardins vam pensar que seria una bona ocasió per unir-nos i organitzar-ho conjuntament.
_(1).jpg)
La jornada té una durada de 2 dies i vindran Instituts i Escoles Agràries d'arreu de Catalunya a participar-hi, en total hi prendran part 14 equips. L'objectiu és enjardinar un espai de 15 m² amb diferents elements i dificultats durant dos dies, temps just per a una execució correcta inclús per a un jardiner professional. A partir d’un plànol i els diferents materials (fustes, terra, llambordes, plantes...) proporcionats per l’organització a tots els equips per igual s’ha d’executar l’obra plasmada en un plànol que se’ls lliurarà al començament de la prova. La competició tindrà lloc a l’aparca.ment que hi ha al darrera la Sala Polivalent i l’entrada està oberta a tothom de la comarca que ho vulgui visitar
Finalment el dimecres 9 es farà l'entrega de premis. Les parcel·les enjardinades estaran en exposició durant la resta de setmana, fins el dia 14 de març.
Juntament amb el Catskills el dimecres 9/03 es farà també el Fòrum Professional de Jardineria on hi hauran expositors, tallers i conferències vàries. L’assistència a les xerrades organitzades pel gremi de jardiners (adjuntem programa) i la projecció de la pel·lícula Entre Rosas que es farà al teatre comarcal el dia 8 a les 17h, està oberta a tothom, únicament cal confirmar assistència a forum@gremijardineria.cat
[scribd]
Catskill Diptic 2022 by naciodigital
[/scribd]