Seminari de Solsona. Foto: Ramon Estany
El proper dissabte 16 d'abril el Seminari de Solsona acollirà una jornada diocesana que tindrà com a tema central el sacerdot i la nova evangelització.
La jornada és oberta a tothom, preveres, laics, delegacions, consagrats, i s'iniciarà a un quart d'onze del matí, amb el res de les laudes. A les 11, el bisbe de Solsona presidirà la presentació de la jornada, per donar pas a les xerrades, que aniran a càrrec de Mn. Norbert Miracle, rector del Seminari Major interdiocesà.
Cap a la una del migdia se celebrarà una eucaristia que anirà seguida d'un dinar. A la tarda, uns tallers i una pregària amb el Santíssim i vespres clouran la jornada diocesana. Per quedar-se a dinar cal trucar abans del dia 14 d'abril al 973 48 06 19 (matins, demanar per Encarna).
ARA A PORTADA
Publicat el
11 d’abril de 2011 a
les 20:06
Et pot interessar
-
Societat
Manifest dels treballadors i treballadores de l'Institut Francesc Ribalta de Solsona
-
Societat
L'habitatge digne centra un podcast en directe aquest 15 de maig a Solsona
-
Societat
Solsonès amb Palestina promou una campanya de boicot a la farmacèutica israeliana Teva
-
Societat
S’amplia l’atenció presencial per resoldre dubtes i presentar queixes sobre els ajuts de menjador i transport escolar
-
Societat
El SIS i el CDIAP del Solsonès organitzen una xerrada sobre les rebequeries en la primera infància
-
Societat
La colla gegantera Cal Cardoní de Torà suma la geganta Maria
