
La Societat Municipal de Promoció Turística de Solsona ha participat recentment en el segon Workshop Interclubs de Producte, una jornada de treball organitzada per l'Agència Catalana de Turisme per fomentar noves línies de negoci, el networking i la comercialització de productes turístics. L'ens municipal solsoní va ser-hi present com a soci del Club de Turisme Cultural.
La tècnica responsable de la Societat, Trini Pià, va mantenir un total de 16 entrevistes amb representants d'allotjaments hotelers, Artesania de Catalunya, la Subdirecció General de Museus, la Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya (Xatic), el Parc del Segre, l'Ajuntament de Manresa, agències de viatges i una consultora per a la promoció de productes gastronòmics locals, entre d'altres.
La participació en aquest taller va servir per intercanviar experiències, donar a conèixer l'oferta de Solsona i la comarca entre la resta de socis dels clubs de Producte de l'Agència Catalana de Turisme i, sobretot, buscar noves línies de treball per promocionar els recursos turístics de la ciutat.