Solsona FM torna a sortir al carrer per la Fira
Des de davant l’Ajuntament s’emetrà ‘L’Informatiu’, divendres a la una, i un programa especial, dissabte a les dotze
ARA A PORTADA
-
-
La Generalitat preveu destinar 9,8 milions d'euros al Solsonès, un 68% més que l'any 2023 Ramon Estany Montanyà
-
-
La brigada municipal de Solsona es reforça amb sis nous efectius contractats amb plans d’ocupació Redacció
-
El Solsonès celebrarà la 22a Fira del Trumfo i la Tòfona de Catalunya els dies 7 i 8 de març amb rècord d’expositors Redacció
Publicat el
08 de maig de 2019 a
les 17:39
Actualitzat el
08 de maig de 2019 a les
18:02
Per segon any, Solsona FM fa fira sortint al carrer. Aquest divendres, l’emissora de ràdio d’àmbit comarcal emetrà “L’Informatiu” en directe, com sempre a la una del migdia, des de davant l’Ajuntament.
En aquest mateix punt, dissabte a les dotze oferirà un programa especial centrat en la Fira de Sant Isidre. D’altra banda, com és habitual, Solsona FM es convertirà en la banda sonora del certamen, que es podrà escoltar pel sistema de megafonia de tot el recinte firal durant els tres dies.
Divendres a la una “L’Informatiu” setmanal sortirà al carrer igual com l’any passat, però en un nou escenari, davant la casa consistorial.
Aquest espai inclourà una entrevista a la consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Teresa Jordà, que presidirà la inauguració de la Fira. Li preguntarem sobre diverses qüestions d’actualitat que afecten el sector primari de la comarca.
Tertúlies sobre la producció ecològica d’oví i boví i les iniciatives solidàries
La següent cita serà dissabte a les dotze del migdia, amb un programa especial. Amb el coordinador de la Fira de Sant Isidre, Pere Obiols, farem un repàs a les novetats que presenta la seixanta-setena edició de la fira de fires del Solsonès. Tot seguit, encetarem una tertúlia sobre la producció ecològica d’oví i boví de carn a la comarca, tema en què se centra la jornada tècnica d’enguany, amb la participació de la cap de l’Oficina Comarcal del DARP, Elisabet Brualla; el president del Grup de Sanejament Vaquí del Solsonès (Grusvas), Joan Pallissa, i la titular d’una explotació d’aquest tipus del territori.
En la taula següent d’aquest programa es parlarà d’iniciatives solidàries, dues de les quals són noves, que aprofiten la fira per interpel·lar ciutadans i visitants. Ho farem de la mà d’Ivan Casafont, responsable de l’Àtic Taller Musical, que aquest dissabte a les onze
organitza un concert solidari per al càncer infantil al Teatre Comarcal;
i un representant del Gremi d’Hostaleria del Solsonès, que per a dissabte a les sis prepara entrepà gegant solidari en benefici d’Amisol, entre d’altres.
Per tancar el programa tindrem amb nosaltres el músic solsoní Eduard Gener, de qui es diu que ha inventat un nou gènere, perquè ens injecti una bona dosi de Vitamina D, el seu últim treball, un cant a la vitalitat i l’amor.
Et pot interessar
-
Societat
L'Hostal de Pinós acollirà una concentració de cotxes clàssics
-
Societat
L'ajuntament de Clariana de Cardener busca administratiu
-
Societat
Enquesten la població del Solsonès per conèixer com viu la sobreproductivitat
-
Societat
Solsona estén la zona verda d’estacionament limitat a tot el nucli antic
-
Societat
L’Ajuntament de Solsona convoca dues places per a les àrees de Medi Ambient i Desenvolupament Local
-
Societat
Territori de Masies impulsa una campanya de mecenatge per posar en marxar un obrador i un molí fariner
