Solsona participarà a partir de l’octubre en una campanya de dinamització de locals buits en nuclis antics de Catalunya. És una iniciativa emmarcada en el Pla de barris amb la finalitat de donar visibilitat als locals i oferir la possibilitat d’instal·lar-hi nous negocis. Dilluns que ve es presentarà la campanya a la seu del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, a Barcelona. Hi prendrà part el tècnic municipal de Promoció Econòmica de Solsona.
La capital del Solsonès és un dels dotze municipis catalans que engeguen aquesta iniciativa. El regidor de Promoció Econòmica, Lluís-Xavier Gonzàlez, ha avançat que a Solsona ja s’hi han mostrat interessats onze propietaris d’immobles, que cediran l’aparador a artesans de la comarca. L’objectiu és que hi participin prop d’una vintena de locals. Hi col·labora l’Associació per a la Promoció de Productes Artesans i de Qualitat del Solsonès. La setmana vinent es concretarà el funcionament de la campanya.