
Les piscines municipals de Solsona faran aquest diumenge jornada de portes obertes. La recaptació del dia es destinarà a la campanya ‘Mulla’t per l’esclerosi múltiple’, que arriba a la vint-i-cinquena edició.
A partir de les 11 del matí i fins a les 8 del vespre, els banyistes podran accedir a les instal·lacions municipals per adherir-se a aquesta iniciativa. S’habilitarà un carril lliure per nedar, hi haurà una bústia per fer donacions i es podrà adquirir material de la campanya com tovalloles, samarretes, tasses, necessers o puzzles.
Promou la campanya ‘Mulla’t per l’esclerosi múltiple’ la Fundació Esclerosi Múltiple, i té l’objectiu de sensibilitzar la societat sobre aquesta malaltia i recaptar fons per poder oferir atenció als afectats, com serveis de neurorehabilitació en hospitals de dia i serveis d’inserció i orientació laboral. Enguany s’han adherit a la campanya 600 piscines d’arreu de Catalunya.