Solsona se solidaritza amb les famílies que han patit la pèrdua d'un infant durant l'embaràs o en néixer. Ho farà amb un espai per al dol perinatal que s'inaugura diumenge a les 12.30 h al cementiri i amb la il·luminació de l'eixida de l'ajuntament de color lila aquest divendres, coincidint amb el Dia internacional per a la visibilització i conscienciació de la mort perinatal, gestacional i neonatal.
S'estima que aquest tipus de morts afecten un de cada quatre embarassos i, malgrat això, les famílies sovint han de viure el dol de manera silenciada i desautoritzada, fet que provoca un gran patiment. Amb la il·luminació de l'edifici consistorial aquest divendres l'Ajuntament solsoní col·labora amb les campanyes impulsades pel Servei de suport al dol de Ponent i l'Associació Little Stars de la Catalunya Central amb la finalitat d'acompanyar tothom que hagi viscut aquesta experiència i sensibilitzar el conjunt de la ciutadania.
Solsona s'ha sumat al Dia per a la visibilització de la mort perinatal, gestacional i neonatal
ARA A PORTADA
-
L'Escola Agrària del Solsonès triomfa a Segòvia i es proclama campiona del III Campionat Forestal Nacional d'Estudiants Redacció
-
L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Solsonès supera les 1.500 actuacions durant el 2025 Redacció
-
L’Ajuntament de Solsona anima la ciutadania a presentar propostes valorades en 100.000 euros fins al dia 18 Redacció
-
-
El Solsonès celebrarà la 22a Fira del Trumfo i la Tòfona de Catalunya els dies 7 i 8 de març amb rècord d’expositors Redacció
Publicat el
16 d’octubre de 2021 a
les 18:30
Et pot interessar
-
Societat
La sexualitat centra aquesta setmana el cicle de xerrades per a famílies de les AFA de Solsona
-
Societat
El projecte «Els secrets del consum conscient» avança amb força amb els alumnes de la UEC l’Afrau de Solsona
-
Societat
Guixers acondicionarà els carrers de Vilamantells
-
Societat
L'Hostal de Pinós acollirà una concentració de cotxes clàssics
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès convoca una plaça de tècnic especialista en informàtica
-
Societat
La Generalitat preveu destinar 9,8 milions d'euros al Solsonès, un 68% més que l'any 2023
