Després d’un any de descans, per sofrir en silenci la crisis dels trenta-i-tants, torna el clàssic “sopar de batxillerat”. Prepareu les faixes, el “Botox” i l’autobroncejador, que el dia 30 de gener anem de safari pels anys salvatges de la nostra vida.
Reserveu seient pel viatge en el temps abans del 24 de gener a través de l’Anna Simon (650379899) o el David Manzano (629352639)
Hora d’embarcar: 21:30h del dissabte 30 de gener
Destí: Restaurant Mare de la Font
Check-in: abans del 24 de gener
* Com que tots som tant extremadament cultivats i/o terriblement “xafarders” com per anar llegint la premsa local, doneu-vos per convidats a l’esdeveniment encara que no us arribi la invitació en mà. Ajudeu-nos a divulgar l’acte entre els interessats i confirmeu a temps per ser benvinguts.
Sopar de Batxillerat de l'Insti ( o no) de la Quinta dels Trenta -i-pocs
Dissabte 30 de gener
ARA A PORTADA
-
Les obres del carrer de Llobera de Solsona alteraran la mobilitat del nucli antic a partir del 28 de juliol Redacció
-
El Govern preveu la construcció d'un heliport d'emergències obert 24 hores al Solsonès Ramon Estany Montanyà
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Escolta aquí els treballs premiats al XIII Concurs de relats breus del Solsones Ramon Estany Montanyà
Publicat el 03 de gener de 2016 a les 22:17
Actualitzat el 03 de gener de 2016 a les 22:20
Et pot interessar
-
Societat Sant Llorenç de Morunys millora l'eficiència energètica de les instal·lacions esportives
-
Societat L'humor irreverent de Toni Albà dóna el tret de sortida al cap de setmana jove de Solsona
-
Societat Solsona acull la subhasta de 15.000 tones de fusta dels boscos públics de Catalunya
-
Societat Territori de Masies organitza la 1a Festa de la Coberta amb una jornada de poesia, arts visuals i cereal
-
Societat Sant Llorenç de Morunys viurà una vetllada dedicada al Mètal
-
Societat Galeria d'imatges de la benedicció de cotxes de Sant Cristòfol 2025