Després d’un any de descans, per sofrir en silenci la crisis dels trenta-i-tants, torna el clàssic “sopar de batxillerat”. Prepareu les faixes, el “Botox” i l’autobroncejador, que el dia 30 de gener anem de safari pels anys salvatges de la nostra vida.
Reserveu seient pel viatge en el temps abans del 24 de gener a través de l’Anna Simon (650379899) o el David Manzano (629352639)
Hora d’embarcar: 21:30h del dissabte 30 de gener
Destí: Restaurant Mare de la Font
Check-in: abans del 24 de gener
* Com que tots som tant extremadament cultivats i/o terriblement “xafarders” com per anar llegint la premsa local, doneu-vos per convidats a l’esdeveniment encara que no us arribi la invitació en mà. Ajudeu-nos a divulgar l’acte entre els interessats i confirmeu a temps per ser benvinguts.
Sopar de Batxillerat de l'Insti ( o no) de la Quinta dels Trenta -i-pocs
Dissabte 30 de gener
ARA A PORTADA
-
-
Divendres de pensament porta al Museu de Solsona la conferència "Natura fosca: de Solitud a la crisi ecològica del s. XXI" Redacció
-
-
La brigada municipal de Solsona es reforça amb sis nous efectius contractats amb plans d’ocupació Redacció
-
El Solsonès celebrarà la 22a Fira del Trumfo i la Tòfona de Catalunya els dies 7 i 8 de març amb rècord d’expositors Redacció
Publicat el
03 de gener de 2016 a
les 22:17
Actualitzat el
03 de gener de 2016 a les
22:20
Et pot interessar
-
Societat
L'ajuntament de Clariana de Cardener busca administratiu
-
Societat
Enquesten la població del Solsonès per conèixer com viu la sobreproductivitat
-
Societat
L’Ajuntament de Solsona convoca dues places per a les àrees de Medi Ambient i Desenvolupament Local
-
Societat
Territori de Masies impulsa una campanya de mecenatge per posar en marxar un obrador i un molí fariner
-
Societat
L’Amisol dona suport a una iniciativa històrica per evitar que els serveis d’atenció a la discapacitat es converteixin en un negoci
-
Societat
Envellir als pobles disseminats
