Després de més de tres mesos de confinament, la parròquia de Solsona ha reanudat les celebracions lítúrgiques a l'església del Cor de Maria. Ha sigut aquest dissabte, amb una celebració presidida per Mn. Lluís Ruiz, rector de Solsona.
Amb aquest canvi, l'horari de misses a Solsona queda de la següent manera:
De dilluns a divendres, l'horari queda definit, el matí, a les 10 h. al Claustre. Els divendres no festius es fa la Missa Conventual a l'altar major de la Catedral, excepte el mes d'agost. Vespre, a les 19:30 h. al Sagrat Cor (Catedral). A les 19:15 h., vespres.
Dissabte. Matí, a les 10 h al Claustre. Tarda a les 19 h. al Cor de Maria. Vespre, a les 20 h. al Claustre.
Diumenge: A les 11 h a la Catedral.
ARA A PORTADA
-
El Govern preveu la construcció d'un heliport d'emergències obert 24 hores al Solsonès Ramon Estany Montanyà
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
-
Escolta aquí els treballs premiats al XIII Concurs de relats breus del Solsones Ramon Estany Montanyà
Publicat el 27 de juny de 2020 a les 21:28
Actualitzat el 27 de juny de 2020 a les 21:49
Et pot interessar
-
Societat Sant Llorenç de Morunys millora l'eficiència energètica de les instal·lacions esportives
-
Societat L'humor irreverent de Toni Albà dóna el tret de sortida al cap de setmana jove de Solsona
-
Societat Solsona acull la subhasta de 15.000 tones de fusta dels boscos públics de Catalunya
-
Societat Territori de Masies organitza la 1a Festa de la Coberta amb una jornada de poesia, arts visuals i cereal
-
Societat Sant Llorenç de Morunys viurà una vetllada dedicada al Mètal
-
Societat La Diputació subvencionarà activitats de Càritas Diocesana de Solsona de les anualitats 2025-2028 per un valor de 93.455 euros