Després de més de tres mesos de confinament, la parròquia de Solsona ha reanudat les celebracions lítúrgiques a l'església del Cor de Maria. Ha sigut aquest dissabte, amb una celebració presidida per Mn. Lluís Ruiz, rector de Solsona.
Amb aquest canvi, l'horari de misses a Solsona queda de la següent manera:
De dilluns a divendres, l'horari queda definit, el matí, a les 10 h. al Claustre. Els divendres no festius es fa la Missa Conventual a l'altar major de la Catedral, excepte el mes d'agost. Vespre, a les 19:30 h. al Sagrat Cor (Catedral). A les 19:15 h., vespres.
Dissabte. Matí, a les 10 h al Claustre. Tarda a les 19 h. al Cor de Maria. Vespre, a les 20 h. al Claustre.
Diumenge: A les 11 h a la Catedral.
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de juny de 2020 a
les 21:28
Actualitzat el
27 de juny de 2020 a les
21:49
Et pot interessar
-
Societat
Més d’una seixantena d’estudiants del Solsonès participen a la Fira FormaOcupa de Lleida
-
Societat
El Consell Comarcal treu a concurs una plaça de SAT i la de tècnic d'ensenyament
-
Societat
Oliana promourà l'envelliment actiu a través d'una «app» i amb l'obertura d'un casal cívic intergeneracional
-
Societat
Sant Llorenç de Morunys posa el fil a l'agulla en el manteniment de diferents punts del municipi
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès impulsa una nova edició del cicle «Paternitat i cures» amb l’entitat EntreHomes
-
Societat
L’Associació Catalana de Municipis (ACM) visita al Solsonès els projectes vinculats a la gestió sostenible del territori
