Anna Vilà va seu una de les premiades. Foto: IFR
El dia 27 de maig l'Institut Francesc Ribalta va participar en l'acte de lliurament de premis del 4t Concurs d'anglès interescolar de Catalunya "The Fonix". Es tracta d'un concurs en la primera fase del qual participaren 36.000 alumnes a tot Catalunya, des de 5è de primària fins a 2n de Batxillerat/Cicles Formatius de Grau Superior; d'aquests, uns 3000 passaren a la fase territorial i 112 alumnes s'examinaren el dia 14 de maig al Prat de Llobregat en la fase final. En aquesta última fase tots els tres alumnes de l'Institut Francesc Ribalta quedaren classificats i obtingueren premi. Anna Vilà Cuñat, de 1r d'ESO, quedà classificada en sisena posició i guanyà un curs extensiu d'anglès online, Arnau Besora i Solé, de 1r de Batxillerat, en vuitena posició i Gemma Sánchez i Moncunill, en la novena. Ambdós reberen un lot de llibres i una samarreta.
Aquesta cerimònia es va celebrar a l'INEFC i, presentada per Màrius Serra i per Rosie Burke, va aplegar tots aquests 112 nois i noies i llurs famílies. Després d'uns breus parlaments dels membres de la taula, representants de totes les institucions implicades, en els quals es destacà el nivell d'excel·lència assolit per tot l'alumnat present i la importància d'assolir un bon domini de l'anglès, s'inicià el repartiment de diplomes i premis. Tothom va poder gaudir d'una gran actuació del grup de l'Institut de Gospel de Barcelona. L'alumnat va ser sorprès per la felicitació que els envià l'esportista Ricky Rubio. Després de la tradicional foto de família de tots els joves amb els membres de la taula, s'obsequià tots els assistents amb un berenar.
ARA A PORTADA
-
-
Institucions i teixit empresarial del Solsonès i Cardona celebren una dècada d’impuls socioeconòmic Redacció
-
El solsoní Genís Cardona rep un guardó literari a la Festa de les Lletres de Terrassa Ramon Estany Montanyà
-
Neix a Solsona l'Associació de Mancomunitats de Catalunya per aconseguir un «accés just» als recursos públics Redacció
-
Publicat el 06 de juny de 2011 a les 20:08
Et pot interessar
-
Societat
L’ADF Vall de Lord impulsa la construcció d’un punt de reserva d’aigua i l’arranjament de vials per reforçar la prevenció d’incendis forestals
-
Societat
Exposició «CiènciArt» a la Biblioteca de Solsona
-
Societat
Mostraran amb una Micro Fira les aliances i impacte de l'economia social i solidària al Solsonès
-
Societat
Solsona i el Solsonès planten cara a les violències sexuals amb una desena d'actes pel 25N
-
Societat
Territori de Masies presenta els Lots de Nadal: productes de proximitat, valor social i experiències del territori
-
Societat
Acaba amb èxit la formació internacional «Ahimsa: Stories of Non-violence», organitzada per Deixant Empremta i els Joves Ambaixadors de Pau
