Els periodistes de Televisió de Catalunya Anna Figuera i Víctor Sorribes s’incorporaran properament a les corresponsalies dels Pirineus i les Terres de l’Ebre, respectivament, un cop la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals hagi donat per tancada l'etapa de col·laboració amb les delegacions i corresponsalies territorials que fins al moment treballaven al territori i malgrat les mobilitzacions en contra.
Els equips de cadascuna d’aquestes zones estaran integrats també per dos operadors d’imatge, Saül Grau, a la Seu d’Urgell, i Martí Mestres, a Tortosa. En tots dos casos, les corresponsalies, que quedaran instal·lades de forma permanent, s’ubicaran en locals cedits per la Generalitat de Catalunya, mesura que s’emmarca en les polítiques de contenció de la despesa de TVC.
Per mitja d'un comunicat, TVC ha insistit que amb aquests trasllats queda "garantida" la cobertura informativa als Pirineus i les Terres de l'Ebre, "amb professionals propis de primer nivell" i ha afegit que Televisió de Catalunya assumeix així el "compromís de portar la informació de qualitat i de proximitat a tot el territori amb recursos propis".
Els quatre professionals que es desplaçaran a la Seu d'Urgell i Tortosa han sortit d'una convocatòria interna duta a terme per cobrir les quatre places, per a les quals s'hi han presentat onze candidatures.
TVC ja té substituts per als Pirineus i les Terres de l'Ebre
Anna Figuera i Víctor Sorribes s’incorporaran properament a les corresponsalies territorials
ARA A PORTADA
-
La solsonina Anna Selva es proclama subcampiona d'Europa amb la selecció catalana de Pitch and Put Redacció
-
-
Solsona sotmet a consulta pública el reglament regulador de l’accés restringit al nucli antic Redacció
-
-
Prop d'un centenar d'alumnes d'arreu del món aprenen música clàssica d'alt nivell a Solsona: "És un privilegi immens" Redacció
Publicat el 19 de març de 2013 a les 20:55
Et pot interessar
-
Societat Sant Llorenç de Morunys es vesteix de festa major aquests dies
-
Societat Arrangen el camí de Cal Sotaterra, el carrer de les Vinyes i trams de vials del Vinyet de Solsona
-
Societat Arriben les Nits de Perseids al castell de Lladurs
-
Societat El municipi de Llobera presenta un vídeo de sensibilització contra la violència de gènere
-
Societat El Consell Comarcal del Solsonès obre tres processos selectius per incorporar personal tècnic
-
Societat Els Serveis Socials Bàsics del Solsonès atenen prop de 2.600 persones durant el 2024