Un motorista ferit molt greu a l'Alt Urgell en no poder esquivar un cabirol
Els fets han passat aquest matí a la C-14 i l'home està ingressat a la UCI de la Vall d'Hebron
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de maig de 2015 a
les 17:34
Actualitzat el
11 de maig de 2015 a les
17:35
Un motorista està hospitalitzat a la UCI de l'hospital Vall d'Hebron de Barcelona en estat molt greu després de patir un accident aquest dilluns al matí. Els fets han passat quan la motocicleta en el que anava ell i una altra persona, no ha pogut esquivar un cabirol que havia estat atropellat instants abans per un vehicle a la C-14, a Oliana (Alt Urgell). La motocicleta ha impactat contra l'animal, segons la Cadena Ser.
Escull Solsona com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Desajustaments ortogràfics a la senyalització de la nova rotonda del Vinyet de Solsona
-
Societat
Solsona participa en el Dia Mundial de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica amb activitats de conscienciació
-
Societat Arrenca el dispositiu d'informadors ambientals al Solsonès per garantir un ús responsable dels rius i espais naturals
-
Societat
Solsona trasllada la parada d’autobús de l’Institut davant de les piscines municipals durant l’estiu
-
Societat
El PLATER centra el debat a Solsona amb una participació massiva i crítiques al model de desplegament renovable
-
Societat
El barri Camp del Molí es disposa a celebrar una jornada amb múltiples propostes
