Les parades de roses i llibres ja són arreu. Foto: Ramon Estany
La diada de Sant Jordi del 2011 serà recordada per coincidir amb Dissabte Sant, Pasqua, Mones i Caramelles, i per ser més plujosa que de costum. El dia ha començat amb els carrers i places remullats per la pluja del matí, i per un cel ennuvolat que no promet ser gaire optimista respecte a l'evolució que tindrà al llarg del dia.
Amb tot, Solsona s'ha anat omplint de parades de llibres i roses, les llibreries han tret al carrer les novetats editorials i compradors, curiosos, turistes i públic en general han passejat tímidament, complint la tradició festiva de comprar un llibre, una rosa, i enguany, també la Mona.
Un Sant Jordi pendent del cel
Solsona viu el matí de Sant Jordi pendent de possibles ruixats
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’abril de 2011 a
les 10:48
Et pot interessar
-
Societat
Més d’una seixantena d’estudiants del Solsonès participen a la Fira FormaOcupa de Lleida
-
Societat
El Consell Comarcal treu a concurs una plaça de SAT i la de tècnic d'ensenyament
-
Societat
Oliana promourà l'envelliment actiu a través d'una «app» i amb l'obertura d'un casal cívic intergeneracional
-
Societat
Sant Llorenç de Morunys posa el fil a l'agulla en el manteniment de diferents punts del municipi
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès impulsa una nova edició del cicle «Paternitat i cures» amb l’entitat EntreHomes
-
Societat
L’Associació Catalana de Municipis (ACM) visita al Solsonès els projectes vinculats a la gestió sostenible del territori
