Cartell de l'exposició
Aquest curs una trentena d'usuaris del servei de teràpia ocupacional d'Amisol participen en una activitat musical inèdita a l'Escola Municipal de Música de Solsona. L'exposició "La música ens mou", instal·lada a l'Aula de Cultura Caixa Penedès del 10 al 17 d'abril, mostra els resultats d'aquest projecte a través d'un recull de fotos i enregistraments audiovisuals.
La mostra posa de manifest que "tothom pot escoltar, crear i tocar la seva música, sense limitacions ni fronteres", expliquen els músics que dirigeixen l'activitat, Javier Juanco i Marta Lorenz. I és que "el més important són la realització i el creixement personal" que es deriva de l'activitat artística i creativa en grup.
Aquesta iniciativa adreçada als usuaris d'Amisol s'ha posat en marxa aquest curs per primera vegada amb la col·laboració de l'Ajuntament i el Rotary Club de Solsona. El projecte finalitzarà el juny amb un concert de cloenda obert al públic. Mentrestant, els solsonins poden conèixer els primers resultats de l'experiència per mitjà d'aquesta exposició, organitzada per l'Escola Municipal de Música amb la col·laboració del consistori i l'Obra Social de Caixa Penedès. Es podrà visitar les tardes de dilluns a divendres, de 2/4 de 6 a 8, i els matins de dissabte i diumenge, d'11 a 1.
Una exposició sobre l'activitat musical entre els usuaris d'Amisol
"La música ens mou" es podrà visitar del 10 al 17 d'abril a l'Aula de Cultura Caixa Penedès
Ara a portada
Publicat el 05 d’abril de 2011 a les 23:49
Et pot interessar
-
Societat Troba't a les imatges de la festa de la pantalla gegant a Solsona
-
Societat Agenda d'actes per aquest cap de setmana al Solsonès
-
Societat El Cine París reobre aquest cap de setmana!
-
Societat El Centre de Formació de persones adultes coneix la història del Consell Comarcal i altres indrets del seu entorn