[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HLwCgnus72s[/youtube]
El toc de queda està convertint les ciutats i pobles de Catalunya en els nous territoris per explorar de la fauna salvatge del país, especialment la que té hàbits nocturns. A Solsona, des de fa uns dies, una guineu s'ha familiaritzat tant amb els seus carrers que s'hi passeja com si fos a casa seva.
Ja fa uns dies la vam conèixer al NacioSolsona (vegeu el primer video) i sembla que s'ha convertit en una visitant habitual. Des d'Instagram, @perejordi79 ja ha capturat amb el mòbil aquest animaló ferèstec.
Aquí veiem la guineu minuts abans del toc de queda, furgant prop dels contenidors de les deixalles i inspeccionant el terreny, al costat de l'escola Setelsis. Sembla ser que aquest animal prové del boscos propers, al límit urbà de Solsona i als peus del Castellvell.
[noticia]34596[/noticia]
VIDEO Una guineu es passeja per Solsona com si fos a casa seva
Publicat el 02 de desembre de 2020 a les 20:59
Et pot interessar
-
Societat
Solsona planta una trentena de noguers procedents d’una finca privada
-
Societat
Guixers aprova nous preus públics per la prestació als particulars de serveis, materials i béns de propietat municipal
-
Societat
L'incivisme de la nit dels sopars d'empreses obliga a suspendre aquell dia el servei del porta a porta
-
Societat
L'Escola de Dansa de Solsona omple de solidaritat la Sala Polivalent
-
Societat
La Catedral de Solsona acollirà la clausura de l'Any Jubilar
-
Societat
La Diputació de Lleida millora el ferm de la carretera LV-4011, al municipi de Lladurs
