[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HLwCgnus72s[/youtube]
El toc de queda està convertint les ciutats i pobles de Catalunya en els nous territoris per explorar de la fauna salvatge del país, especialment la que té hàbits nocturns. A Solsona, des de fa uns dies, una guineu s'ha familiaritzat tant amb els seus carrers que s'hi passeja com si fos a casa seva.
Ja fa uns dies la vam conèixer al NacioSolsona (vegeu el primer video) i sembla que s'ha convertit en una visitant habitual. Des d'Instagram, @perejordi79 ja ha capturat amb el mòbil aquest animaló ferèstec.
Aquí veiem la guineu minuts abans del toc de queda, furgant prop dels contenidors de les deixalles i inspeccionant el terreny, al costat de l'escola Setelsis. Sembla ser que aquest animal prové del boscos propers, al límit urbà de Solsona i als peus del Castellvell.
[noticia]34596[/noticia]
VIDEO Una guineu es passeja per Solsona com si fos a casa seva
Publicat el 02 de desembre de 2020 a les 20:59
Et pot interessar
-
Societat
Campanyas de donació de sang i plasma a Solsona
-
Societat
Viatge de Fi de Curs a Londres dels alumnes de segon d'Activitats Comercials de l'Escola Arrels
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès aprova el nou sistema de recollida de residus a la comarca per més de 4 milions d’euros
-
Societat
La Diputació de Lleida concedeix prop de 57.000 euros a entitats sense ànim de lucre del Solsonès per a projectes d’acció assistencial en salut
-
Societat
La Fira de Sant Isidre de Solsona no comptarà amb exposició de bestiar boví per responsabilitat sanitària
-
Societat
Pinell de Solsonès ja té a punt la 13a Caminada Popular
