[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HLwCgnus72s[/youtube]
El toc de queda està convertint les ciutats i pobles de Catalunya en els nous territoris per explorar de la fauna salvatge del país, especialment la que té hàbits nocturns. A Solsona, des de fa uns dies, una guineu s'ha familiaritzat tant amb els seus carrers que s'hi passeja com si fos a casa seva.
Ja fa uns dies la vam conèixer al NacioSolsona (vegeu el primer video) i sembla que s'ha convertit en una visitant habitual. Des d'Instagram, @perejordi79 ja ha capturat amb el mòbil aquest animaló ferèstec.
Aquí veiem la guineu minuts abans del toc de queda, furgant prop dels contenidors de les deixalles i inspeccionant el terreny, al costat de l'escola Setelsis. Sembla ser que aquest animal prové del boscos propers, al límit urbà de Solsona i als peus del Castellvell.
[noticia]34596[/noticia]
VIDEO Una guineu es passeja per Solsona com si fos a casa seva
Publicat el 02 de desembre de 2020 a les 20:59
Et pot interessar
-
Societat Els incívics a Solsona podran canviar les multes per treballs comunitaris
-
Societat Les gegantes lesbianes fan la primera sortida fora de Solsona
-
Societat Les veus i melodies del Misteri d'Elx inunden la Catedral de Solsona
-
Societat Les obres del carrer de Llobera de Solsona alteraran la mobilitat del nucli antic a partir del 28 de juliol
-
Societat El Govern preveu la construcció d'un heliport d'emergències obert 24 hores al Solsonès
-
Societat Sant Llorenç de Morunys millora l'eficiència energètica de les instal·lacions esportives