Ahir al matí es va registrar un accident de trànsit a la C-38 al punt quilomètric 6,2 a l’altura de Sant Pau de Segúries cap a l’entrada de la població. Per causes que encara s'estan investigant, un tot terreny va sortir de la via.
Com a conseqüència de l’accident el conductor i únic ocupant del vehicle va quedar ferit greu. Inicialment va ser traslladat en ambulància a l’Hospital de Campdevànol però posteriorment va ser traslladat en helicòpter, en estat crític, a l’Hospital Dr. Trueta de Girona, on ha mort avui dilluns de matinada.
Es tracta de José C.F., de 75 anys d’edat i veí de Sant Joan de les Abadesses.
Accident mortal a l'entrada de Sant Pau de Segúries
L'accident es va registrar al quilòmetre 6,2 de la C-38. La víctima tenia 75 anys i era de Sant Joan de les Abadesses
ARA A PORTADA
-
Fumata negra el primer dia de conclave mentre la cúria s'ho juga tot a Parolin Pep Martí i Vallverdú
-
«L'Església no ha d'estar només pels pobres»: una plaça expectant (i dividida) espera la fumata dels cardenals Pep Martí i Vallverdú
-
-
Progressistes, conservadors i diplomàtics: el difícil equilibri de forces en el conclave més incert Pep Martí i Vallverdú
-
Publicat el 12 d’agost de 2013 a les 10:45
Et pot interessar
-
Societat Investiguen Erling Haaland per provocar una commoció cerebral a la mascota del Manchester City
-
Societat L'històric rècord de Messi que ha superat un jugador de l'Atlètic de Madrid contra l'Espanyol
-
Societat Sí que es podran fer servir vapejadors a les platges de Barcelona
-
Societat Arbres caiguts, talls ferroviaris i a les carreteres i la Volta, en escac: el vent sacseja Catalunya