Aquesta mateixa tarda, el president de la Diputació de Girona, en funcions, Miquel Noguer, per JxCat, i Pau Presas, per ERC han anunciat un acord per a governar conjuntament la Diputació de Girona. La presidència serà per JxCat, Miquel Noguer, i la vicepresidència primera per a ERC, Pau Presas.
Noguer ha assenyalat que aquest "és un govern potent i natural i per a governar durant tota la legislatura". Per la seva banda, Presas ha destacat el moment polític excepcional per a la unió de l’independentisme.
Durant la presentació han assegurat que totes les forces polítiques compromeses amb el país han estat generoses. I que en un context d’unitat estratègica de l’independentisme, totes quatre diputacions són una peça clau per al suport a l’independentisme.
Acord de governabilitat a la Diputació de Girona: pacte entre JxCat i ERC
La presidència serà per a JxCat i la vicepresidència primera per a ERC
ARA A PORTADA
-
El Govern mobilitzarà 400 milions d'euros per fer front a les conseqüències de la guerra Oriol March
-
Trump posposa cinc dies l'ultimàtum a l'Iran i restaura la calma a les borses internacionals Gerard Mira Sánchez
-
Sánchez exigeix reobrir l'estret d'Ormuz i preservar totes les centrals d'energia de l'Orient Mitjà Redacció
-
La rebaixa de l'IVA fa caure entre 15 i 20 cèntims el litre el preu del combusitble el primer dia Redacció
-
Publicat el
02 de juliol de 2019 a
les 09:15
Actualitzat el
02 de juliol de 2019 a les
14:56
Et pot interessar
-
Societat
Investiguen Erling Haaland per provocar una commoció cerebral a la mascota del Manchester City
-
Societat
L'històric rècord de Messi que ha superat un jugador de l'Atlètic de Madrid contra l'Espanyol
-
Societat
Sí que es podran fer servir vapejadors a les platges de Barcelona
-
Societat
Arbres caiguts, talls ferroviaris i a les carreteres i la Volta, en escac: el vent sacseja Catalunya
-
Societat
Les millors imatges de l'eclipsi parcial de sol a Catalunya
-
Societat
Alves té dret a una indemnització de l'Estat per l'any de presó provisional
