Cultura

GUIA Suspeses les Festes Majors 2020 dels barris de Vallgorguina per la Covid-19

S'havien de celebrar a Collsacreu, Canadà parc, Can Puigdemir i La Baronia del Montseny

Publicat el 20 de juliol de 2020 a les 17:42
Actualitzat el 20 de juliol de 2020 a les 17:53
L'estiu 2020 no serà de llarg, l'estiu que molts havien imaginat. La pandèmia del coronavirus ha obligat a cancel·lar i ajornar nombroses festes majors i celebracions de tot el país.

Alguns han apostat per buscar alternatives virtuals a les celebracions, mentre que d'altres han preferit moure les programacions a l'any vinent, esperant que es pugui celebrar amb normalitat.

Amb i tot i això, a Vallgorguina s'ha decidir suspendre totes les festes majors que estaven programades als barris. A Collsacreu els dies 18 i 19 de juliol, a Canadà parc els dies 25 i 26 de juliol, a Can Puigdemir l'1 d'agost i a Baronia del Montseny els dies 1 i 2 d'agost.

També s'han suspès les tapes i concerts a la plaça de la Vila i el 10è aniversari de La Fetillera. Tot per frenar la Covid-19.

A continuació, NacióBaixMontseny ofereix una guia -que s'anirà actualitzant- de tota la informació sobre les festes pels pròxims mesos. 

[playbuzz]
 
[/playbuzz]

[noticia]14932[/noticia]
[noticiadiari]39/14751[/noticiadiari]