L'artista d'Hostalric Rangel s'ha guanyat el dret a participar a la segona gala del programa del programa concurs de 3Cat Eufòria que se celebrarà divendres vinent després de superar amb èxit la seva actuació, tot i tenir la responsabilitat d'obrir el programa.
L'hostalriquenc, de 28 anys i d'origen brasiler i amant de la cultura urbana, va fer pujar la temperatura del plató interpretant Rush de Taye Silvan, un tema que parla sobre la urgència i l'emoció d'estar enamorat.
Rangel va convèncer el jurat que, de manera consensuada, van decidir que continuava dins el programa per haver demostrat que va saber controlar el nerviosisme d'haver encetat la gala però, sobretot, "pel teu estil, el teu flow i presència escènica". Tot i així el jurat li va demanar que no abaixi la guàrdia per futures gales.
Després de la seva actuació Rangel va sincerar-se dient que "l'oportunitat de poder participar a Eufòria ésmàgia pura".
Rangel es guanya el dret a participar a la segona gala d'«Eufòria»
L'artista d'Hostalric convenç el jurat interpretant «Rush» de Taye Silvan
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de març de 2024 a
les 17:13
Actualitzat el
08 d’abril de 2024 a les
17:37
Et pot interessar
-
Cultura
«El Montseny necessita un punt de trobada»: reneix el Centre de Debats a Sant Celoni
-
Cultura
Carnaval de Breda 2026: programació i detalls
-
Cultura
Sant Hilari fa memòria: un bombardeig franquista i 12 morts el 1939
-
Cultura
Tres pastissets del Montseny que has de tastar i dos que s'han perdut
-
Cultura
Els castellers i la Colla del Ferro del Ball de Gitanes, compromesos amb el català
-
Cultura
Retorna el Vescomtat Death, el festival «més heavy» del Montseny
