
A la seva gira de 2009-2010 Dan Electro va presentar, per primera vegada a Espanya, el seu nou espectacle “La història del rhythm & blues.1950-1990. Acompanyat pel seu grup Soul Dan fa un viatge a través de la dècada dels cinquanta, seixanta i setanta amb parada en el blues, el rock, el country i el soul fins arribar a l’última estació, el rock més modern dels vuitanta.
Artistes com Otis Redding, James Brown i Ray Charles eren els grups populars de Soul que feien gires pel sud profund dels Estats Units on Dan Electro va viure la seva infantesa. Des de molt jove quan cantava aquest estil poderós de música demostrava tal passió durant les seves actuacions que els seus contemporanis el van batejar amb el sobrenom de "blue-eyed Soulman", el cantant de Soul d'ulls blaus.
Va aprendre el seu art d'aquests grans artistes i va seguir la seva carrera actuant amb el seu grup en diversos festivals com, per exemple, City Stages a Birmingham, Alabama, Sarasota Blues Festival a Florida i el Black Mountain Festival a Asheville, Carolina del Nord.
Dan Electro aporta una intensa energia i presència carismàtica a l'escenari, la qual ha afinat observant alguns dels millors músics de Rhythm and Blues i Soul.
Dan Electro Veu
Juanan Reverte Guitarra elèctrica
Dara Luskin Baix/veu
Julián Jahanpour Teclats/veu
Marcos LópezBateria/veu