De fet, dels 453 minibusos que va fabricar l'any passat -tant a Arbúcies com a la planta de Romania- pràcticament tots s'han venut a l'exterior (a països com Itàlia, França, Suècia i Bèlgica). El CEO d'Indcar, Gaël Queralt, destaca que en paral·lel a la represa dels viatges després de la Covid-19, la companyia també ha sabut "consolidar la posició" al segment de minibusos "escolars i urbans".
Fundada fa més d'un segle (en concret, el 1888) la companyia carrossera Indcar s'ha consolidat com a líder europeu del sector dels minibusos. Compta amb dues plantes de producció, una fàbrica a Arbúcies -on hi té la seu- i una altra a Romania, a més de filials comercials a Itàlia i a França. La seva plantilla supera els 280 treballadors.
De la gamma de minibusos que fabrica Indcar, el model amb més vendes ha estat el MOBI, que ha representat el 76% de tota la producció de la carrossera. És un minibús urbà, d'entre 30 i 40 places, pensat tant per al transport públic com per a trajectes escolars. A aquest el segueix el model WING -més específic per al turisme- que Indcar vol potenciar aquest 2024 (i que ja preveu fer-ne créixer les vendes).