
Si aquest mateix dilluns es recollia a Madrid una Menció especial dels Premis Nacional de Comerç Interior 2011 atorgats pel Ministeri d’Economia i Competitivitat, Sant Celoni Comerç ha rebut ara la notificació que ha guanyat el Premi a la Millor Iniciativa Pública per al Desenvolupament i/o Promoció del Comerç en la categoria de municipis amb una població inferior a 20.000 habitants, dels Premis Futurshop 2012.
Els premis Futurshop tenen per objectiu el reconeixement públic de productes, serveis, solucions i projectes dirigits al sector retail, que a judici del jurat, marquin un hite al seu camp, bé perquè sobresurtin per la seva qualitat, bé perquè aportin innovació que pugui convertir-se en referència del sector.
Els Premis Futurshop 2012 es caracteritzen per la seva independència i prestigi, essent un dels seus principals avals la composició del jurat, del que en formen part professionals integrats en el Comitè Organitzador de l’Expo Retail, i la transparència del procés, reflectida a les bases de la convocatòria.
A la categoria que ha estat premiada Sant Celoni Comerç s'ha valorat la concepció de l’actuació, l'originalitat, novetat i interès, elements innovadors de l’actuació, suport empresarial, pressupost d’execució i impacte a l’entorn. Sant Celoni Comerç, com a guanyadora d’aquest premi, comptarà amb un espai d’exposició a Expo Retail 2012 que es celebrarà a Madrid els dies 17, 18 i 19 d’octubre, dies en que es farà el lliurament dels Premis Futurshop.
Sant Celoni Comerç es va presentar als premis amb el projecte anomenat Territori, Història i Medi Ambient en una Campanya Comercial, campanya de reciclatge de suro que es va portar a terme a finals del 2010.