Per primera vegada a la història del Club Atletisme Sant Celoni els equips cadet masculí i cadet femení han participat en el Campionat de Catalunya cadet en pista coberta, al final de totes les proves els dos equips han acabat en una execel·lent 11a posició. Com a marques destacades hi ha la de Marcel Gual en salt d'alçada amb 1,66 metres i els dos equips de relleus de 4x200.
En aquest sentit, l'equip cadet masculi de relleus format per Angel Crespo, LLuc Alcayde, Marcel Gual i Claudi Gómez han marcat un registre d'1'45''03 establint un nou record local en aquesta categoria.
Per la seva banda l'equip cadet femení de relleus integrat per Marina Ferrer, Clàudia Molleví, Clàudia Jordan i Èlia Morist han marcat un registre d'1'53''95 aconseguint també un nou record local en categoria cadet.
Els equips cadets del CA Sant Celoni destaquen en el Campionat de Catalunya
Els equips de relleus 4x200 masculí femení han aconseguit nous rècords locals en pista coberta
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de gener de 2017 a les 09:43
Et pot interessar
-
Esports ?Les ballarines de Vallgorguina Anna Adán i Carla Cosano obtenen una beca per al Broadway Dance Center
-
Esports ?Breda acollira un torneig del Circuit Català de Futbol Taula
-
Esports Vint-i-cinc anys del dia més trist de la història del CH Sant Esteve
-
Esports ?Un centenar de participants en el Raid Hípic de Vallgorguina 2024
-
Esports Un club d'aficionats recupera la passió per l'Scalextric a Riells i Viabrea
-
Esports Marc Guiu brilla amb la selecció espanyola Sub-17 en el seu debut al Mundial que es juga a Indonèsia