Dilluns vinent, 11 de gener de 2021, s'acaba el termini perquè els nou precandidats a la presidència del FC Barcelona puguin presentar les 2.257 signatures mínimes que calen per ser proclamats, una vegada s'hagin validat, oficialment candidats a la presidència. De per sí no és una tasca fàcil, però enguany encara és més complicat per la situació de pandèmia de la Covid-19 que s'està vivint. De fet, el més probable és que uns quants precandidats es quedin sense poder aportar els avals mínims.
Aquesta situació sembla que, en principi, no afecti al màxim favorit per tornar a ser president del FC Barcelona, Joan Laporta. Aquest divendres, a més, ha rebut un bon suport dels socis i sòcies del Baix Montseny i Carles Tayeda i Antoni Pujals han lliurat a Patrick Ausset, membre de la candidatura de Joan Laporta, una caixa amb 234 signatures, una xifra gens menyspreable ja que representa una mica més del deu per cent del mínim necessari. L'acte ha tingut lloc al restaurant Els Avets de Sant Celoni
Si l'evolució de la Covid-19 ho permet i el Procicat no diu el contrari les eleccions a la presidència del Barça estan programades per al diumenge 24 de gener.
[plantillacoronavirus]
Joan Laporta aconsegueix 234 avals al Baix Montseny per a ser candidat a la presidència del FC Barcelona
Societat
Aquesta tarda s'han lliurat a Patrick Ausset, membre de la seva candidatura
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de gener de 2021 a
les 18:00
Actualitzat el
08 de gener de 2021 a les
18:56
Et pot interessar
-
Societat
Breda dedicarà una jornada als infants amb càncer
-
Societat
Vilalba Sasserra lluita contra la paràlisi: «Podem perdre més de 160.000 euros»
-
Societat
Adif suprimirà l'últim pas de nivell de Llinars del Vallès
-
Societat
Sant Hilari tanca la Festa Major amb «bon balanç» i una detenció
-
Societat
Sanofi s'acomiada del Montseny: Adamed Pharma aterra a Riells
-
Societat
Nou èxit del Montseny a Amèrica: Àlex Palou s'imposa a la IndyCar
