En l'últim ple de l'any 2016 de l'Ajuntament d'Arbúcies, per unanimitat de tots els grups polítics representats al consistori, es va aprovar el Reglament de la Policia local daquet poble. Es tracta d'una eina de treball que regula el dia a dia del funcionament de la Policia municipal en els diversos àmbits de la seves actuacions.
Han calgut dos anys de reunions i intercanvis d'opinions, però s'ha arribat a un acord que s'ha traduït amb un Reglament necessari i consensuat per totes les parts. David Rayo, cap de la Policia d'Arbúcies, es va mostrar satisfet per l'acord assolit. "Ens ajudarà a tots a marcar les pautes que hem de seguir", va comentar. Els quadrants, els torns, els permisos, la segona activitat, tot queda regulat d'una forma molt mes precisa.
Per la seva part, Martí Pastells, regidor de Governació, assenyala que "aprovant aquest reglament es dóna suport a la tasca que desenvolupa la nostra policia, i es reconeix l'especificitat laboral dels agents". Al seu entendre creu que pot ajudar molt a mantenir la bona convivència en el cos i a millorar el servei al poble d'Arbúcies.
Arbúcies aprova el Reglament de la Policia local
Aprovant aquest reglament es dóna suport a la tasca que desenvolupa la policia, i es reconeix l'especificitat laboral dels agents, assenyala el regidor de Governació Martí Pastells
Publicat el 01 de gener de 2017 a les 23:00
Et pot interessar
-
Política La Festa de la Rosa del PSC a Sant Celoni aplega 150 persones
-
Política La CUP Vallgorguina denuncia «poca transparència» del govern municipal en el darrer ple
-
Política El líder de Junts Campins renuncia a l'alcaldia i Imma Font d'ERC continuarà en el càrrec
-
Política Sant Hilari uneix forces per defensar el català
-
Política Canvi d'alcaldessa a Sant Pere de Vilamajor
-
Política Aquest és el municipi més independentista del Baix Montseny
ARA A PORTADA