Els pobles d'Arbúcies i Riells i Viabrea s'han afegit al conveni del Servei de Dinamització Empresarial del Consell Comarcal de la Selva, que aquest any ja aplega dinou municipis. Amb aquest acord entre el Consell i els ajuntaments es podrà desplegar un servei d’assessorament per a la creació i consolidació de negocis d'aquests municipis i facilitarà que puguin tenir un acompanyament qualificat.
La signatura d’aquests convenis de col·laboració permetrà que les persones amb idees de negoci o que necessiten consolidar els seus projectes puguin accedir a serveis especialitzats al seu propi municipi. D'aquesta manera, el Consell vol fomentar i facilitar l'aparició d'empreses i comerços als pobles i dotar als emprenedors i empresaris dels recursos clau per a l’èxit. El Servei d'assessorament té previst que aquests aprenentatges s'articulin a través de sessions formatives, tallers i accions de treball en xarxa per dinamitzar el teixit de negocis als municipis.
El conseller de dinamització empresarial de la Selva, Lluís Barnés, ha destacat la gran tasca que s’està duent a terme des del Servei de Dinamització Empresarial, també conegut com La Selva Emprèn. "Aquest servei es consolida com un dels més valorats per part dels mateixos ajuntaments selvatans", ha explicat el conseller. En aquest sentit, Bernès ha considerat molt positiu que s'hi hagin incorporat Arbúcies i Riells i Viabrea amb quatre municipis selvatans més.
Algunes localitats del Baix Montseny que ja formen part d’aquest projecte de dinamització empresarial són Hostalric, Breda i Sant Hilari. Aquests municipis ja tenen un conveni de col·laboració amb el consell selvatà, que té per objectiu reforçar el suport a les persones emprenedores i les empreses locals que ja estan en funcionament.