Els alcaldes del PDECat al Vallès Oriental rebutgen la detenció dels consellers

Els batlles i el president comarcal de la formació han llegit un manifest a Les Franqueses del Vallès

Publicat el 03 de novembre de 2017 a les 19:36
Una desena d'alcaldes, el president del PDECat al Vallès Oriental, Àlex Sastre, i regidors de la formació s'han concentrat aquest divendres a la tarda a Les Franqueses del Vallès per mostrar el seu absolut rebuig a l'empresonament dels consellers de la Generalitat.

Els concentrats han llegit un manifest de suport als empresonats que parla d'"un dels dies més negres de la història del país" i qualifica la decisió de la jutgessa Carmen Lamela com "injusta, incomprensible i injustificable". Els concentrats han tingut un especial record pel conseller Jordi Turull, de Parets del Vallès, i per la seva família: "Per ell, empresonat injustament per defensar els seus ideals i el mandat democràtic de Catalunya, no podem defallir", han declarat.  

Sastre ha acabat el manifest afirmant que "la gent del Partit Demòcrata del Vallès Oriental, amb els seus alcaldes i alcaldesses al capdavant, seguirem lluitant per aconseguir l’alliberament dels presos polítics, la restitució del legítim Govern de Catalunya i fer efectiu el mandat de la ciutadania del dia 1 d’Octubre".