El PSC de Sant Celoni i la Batllòria es presenta amb força a les eleccions municipals del mes de maig, ho fa amb un tàndem, format per Eduard Vallhonesta i Joan Castaño. Aquest dissabte a les sis de la tarda, a la Sala Lluís Giró de l'Ateneu acollirà la presentació oficial de la candidatura socialista que comptarà amb la presència del primer secretari del PSC, Salvador Illa.
Els socialistes manifesten que presenten una proposta seriosa, valenta, responsable i preparada, liderada per Eduard Vallhonesta i Joan Castaño, tots dos, persones compromeses i que aporten joventut i experiència. Consideren que el municipi "està estancat i té mancances importants", per aquest motiu, presenten un projecte "que donarà un impuls al nostre poble, s'ha d'obrir una nova etapa que aprofiti les oportunitats, nosaltres sabem governar, gestionar i donar solucions".
L'objectiu del tàndem socialista és "que torni el millor de Sant Celoni i la Batllòria". Els candidats aposten per l'acord i el pacte, "hi posarem seny i passió, parlarem i escoltarem a tothom" i treballarem perquè "el poble estigui net i endreçat i sigui segur, un poble amb tots els barris dignes" i per aconseguir "els equipaments que necessitem i ens mereixem".
L'acte de presentació de la candidatura socialista comptarà amb els parlaments dels candidats Eduard Vallhonesta i Joan Castaño, i del primer secretari del PSC, Salvador Illa. També hi assistirà el primer secretari del Vallès Oriental i Moianès, Jonatan Martínez, així com d'altres dirigents socialistes de la comarca.
[h3]Les eleccions municipals 2023 a Sant Celoni i la Batllòria[/h3]
[noticia]18351[/noticia]
[noticia]18244[/noticia]
[noticia]17820[/noticia]
[noticia]17747[/noticia]
Es presenta el tàndem del PSC format per Eduard Vallhonesta i Joan Castaño
Política
El primer secretari del PSC, Salvador Illa, participarà de l’acte de la candidatura dels socialistes de Sant Celoni i la Batllòria aquest dissabte a l'Ateneu
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de gener de 2023 a
les 16:35
Actualitzat el
11 de gener de 2023 a les
11:17
Et pot interessar
-
Política
La CUP de Cardedeu reclama «mesures urgents» per afrontar futurs temporals
-
Política
L'independentisme «trenca el silenci» a Cardedeu per les morts de la mili
-
Política
Sant Celoni prepara un full de ruta pel català
-
Política
El decret Maricarmen desferma una tempesta política a Sant Celoni
-
Política
Junqueras demana «grans consensos» a Llinars en l'aniversari de l'1-0
-
Política
Impulsem Sant Hilari presenta cinc grans eixos «per guanyar les eleccions»
