El PSC de Sant Celoni i la Batllòria es presenta amb força a les eleccions municipals del mes de maig, ho fa amb un tàndem, format per Eduard Vallhonesta i Joan Castaño. Aquest dissabte a les sis de la tarda, a la Sala Lluís Giró de l'Ateneu acollirà la presentació oficial de la candidatura socialista que comptarà amb la presència del primer secretari del PSC, Salvador Illa.
Els socialistes manifesten que presenten una proposta seriosa, valenta, responsable i preparada, liderada per Eduard Vallhonesta i Joan Castaño, tots dos, persones compromeses i que aporten joventut i experiència. Consideren que el municipi "està estancat i té mancances importants", per aquest motiu, presenten un projecte "que donarà un impuls al nostre poble, s'ha d'obrir una nova etapa que aprofiti les oportunitats, nosaltres sabem governar, gestionar i donar solucions".
L'objectiu del tàndem socialista és "que torni el millor de Sant Celoni i la Batllòria". Els candidats aposten per l'acord i el pacte, "hi posarem seny i passió, parlarem i escoltarem a tothom" i treballarem perquè "el poble estigui net i endreçat i sigui segur, un poble amb tots els barris dignes" i per aconseguir "els equipaments que necessitem i ens mereixem".
L'acte de presentació de la candidatura socialista comptarà amb els parlaments dels candidats Eduard Vallhonesta i Joan Castaño, i del primer secretari del PSC, Salvador Illa. També hi assistirà el primer secretari del Vallès Oriental i Moianès, Jonatan Martínez, així com d'altres dirigents socialistes de la comarca.
[h3]Les eleccions municipals 2023 a Sant Celoni i la Batllòria[/h3]
[noticia]18351[/noticia]
[noticia]18244[/noticia]
[noticia]17820[/noticia]
[noticia]17747[/noticia]
Es presenta el tàndem del PSC format per Eduard Vallhonesta i Joan Castaño
Política
El primer secretari del PSC, Salvador Illa, participarà de l’acte de la candidatura dels socialistes de Sant Celoni i la Batllòria aquest dissabte a l'Ateneu
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Calors extremes per fi de curs a onze centres del Montseny: «Hem dut ventiladors de casa» Bernat Castanyer Colomer
-
Política El Baix Montseny consolida la política lingüística: «El català és una prioritat» Bernat Castanyer Colomer
-
Successos Tres focs en una setmana a Sant Celoni: «La prevenció és responsabilitat de tots» Bernat Castanyer
Publicat el
10 de gener de 2023 a
les 16:35
Actualitzat el
11 de gener de 2023 a les
11:17
Et pot interessar
-
Política
La CUP de Cardedeu anuncia candidat pel 2027: «Som en un moment decisiu»
-
Política
Albert Nogueras d'ERC Vilalba, nou conseller comarcal al Vallès Oriental
-
Política
La visita de José Montilla a Sant Celoni reobre la tensió amb els independentistes de la Batllòria
-
Política
Els independents de Riells Som Equip presenten nou candidat
-
Política
La CUP comença «l'enquesta més gran» de Cardedeu
-
Política
Canvi de rumb: ERC Sant Celoni escull nou candidat per al 2027
