Ester Díez i Benito, fins ara regidora de Joventut i Festes de l'Ajuntament d'Arbúcies, ha renunciat al càrrec per motius personals i laborals. La renúncia es va fer efectiva dijous passat en el decurs del ple ordinari. Maria Àngels Soler Puigmacià, delegada d'alcaldia, és la següent de la llista d'Entesa per Arbúcies i qui ocuparà la cadira al ple municipal.
El ple de dijous també va aprovar, entre d'altres, el conveni i delegació de competències de gestió de residus municipals de l'Ajuntament d'Arbúcies al Consell Comarcal de la Selva, el conveni de col·laboració en matèria de protecció civil entre l'Ajuntament d'Arbúcies i l'Associació de Voluntaris de protecció civil d'Arbúcies i la ratificació de l'acord de Junta de Govern Local de 3/07/2012, d'aprovació de pròrroga del Pla Social d'Igualtat d'Arbúcies.
Ester Díez, regidora d'Entesa per Arbúcies, renuncia al càrrec
Al·lega motius personals i laborals i serà substituïda per Maria Ângels Soler Puigmacià
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de juliol de 2012 a
les 22:00
Et pot interessar
-
Política
La visita de José Montilla a Sant Celoni reobre la tensió amb els independentistes de la Batllòria
-
Política
Els independents de Riells Som Equip presenten nou candidat
-
Política
La CUP comença «l'enquesta més gran» de Cardedeu
-
Política
Canvi de rumb: ERC Sant Celoni escull nou candidat per al 2027
-
Política
El PSC reivindica la transformació de Sant Celoni: «La vila duia 12 anys aturada»
-
Política
Els independentistes de la Batllòria presenten projecte polític
