Glòria Ribas encapçalarà la llista de Junts per Riells i Viabrea a les eleccions municipals del proper 26 de maig. L'acte de presentació de la candidata es va fer dissabte a la tarda, davant d'una seixantena de veïns i veïnes.
"
En la seva intervenció, Ribas va destacar que vol treballar "de manera transparent, amb ganes i amb il·lusió, amb escolta activa, molta comunicació per fer de Riells i Viabrea un poble cohesionat, net, segur i pròsper", va remarcar.
Durant l'acte també va intervenir el senador Joan Bagué, que va lloar "l’empenta, rigor i proximitat" de la candidata. "Estima el poble i Catalunya i té voluntat de governar amb transparència i per a tothom, sense bàndols", va afegir.
Glòria Ribas candidata de Junts per Riells i Viabrea a les eleccions municipals
El senador Joan Bagué va intervenir en l'acte, que es va fer dissabte
ARA A PORTADA
Publicat el
07 d’abril de 2019 a
les 18:09
Actualitzat el
07 d’abril de 2019 a les
18:24
Et pot interessar
-
Política
La visita de José Montilla a Sant Celoni reobre la tensió amb els independentistes de la Batllòria
-
Política
Els independents de Riells Som Equip presenten nou candidat
-
Política
La CUP comença «l'enquesta més gran» de Cardedeu
-
Política
Canvi de rumb: ERC Sant Celoni escull nou candidat per al 2027
-
Política
El PSC reivindica la transformació de Sant Celoni: «La vila duia 12 anys aturada»
-
Política
Els independentistes de la Batllòria presenten projecte polític
