Junts per per Sant Feliu de Buixalleu va presentar diumenge la candidatura que concorrerà a les eleccions del proper 26 de maig, encapçalada per Josep Roquet. A l'acte hi va participar el diputat al Congrés Jaume Alonso-Cuevillas. Roquet ha explicat que encapçala la llista per quarta vegada, "amb la mateixa il·lusió que el primer dia, amb una llista renovada i diversa en tots els aspectes". Amb el lema "Amb tu, fem poble", la llista de Junts per Sant Feliu de Buixalleu vol tornar a ser la força més votada i fer de Sant Feliu "el poble de tots, on cadascú, independentment d'allà on visqui, se'n senti part i representat".
Pel que fa el programa electoral, Roquet va destacar que aposta per fer de Sant Feliu municipi verd en quant a les energies renovables. Entre les actuacions previstes al respecte destaca l'estudi i la implementació d'un nou model de recollida d'escombraries, la contractació de les energies renovables, canviar l'enllumenat públic per adoptar tecnologia LED i renovar els vehicles municipals per un cotxe elèctric, entre altres.
En l'àmbit del turisme i la promoció econòmica, el cap de llista Junts per Sant Feliu de Buixalleu ha destacat que "es continuarà apostant pel castell de Montsoriu, amb tasques de promoció i reconstrucció del castell i també per la Ruta de la Tourdera". Així mateix es pretén fer que el personatge històric El Cap d'Estopes esdevingui un altre eix per a la promoció turística. La millora del servei d'internet i de les noves tecnologies, de les festes locals i populars seran altres eixos programàtics. "L’equip de Junts per Sant Feliu continuarà donant suport al teixit associatiu del municipi", va subratllar el candidat. Roquet ha afegit que els propers quatre anys es prendran les mesures necessàries per tal de tirar endavant la construcció de l'edifici de l'escola Alzines Balladores.
Junts per Sant Feliu de Buixalleu presenta la seva candidatura, encapçalada per Josep Roquet
A l'acte hi va participar el diputat al Congrés Jaume Alonso-Cuevillas
Ara a portada
Publicat el 07 de maig de 2019 a les 17:44
Actualitzat el 07 de maig de 2019 a les 17:58
Et pot interessar
-
Política Dos representants del Baix Montseny a la Federació Regional d’ERC a Girona
-
Política Llinars aprova el nou Reglament Orgànic Municipal
-
Política El govern municipal de Vallgorguina publica un comunicat de «condemna» i «aclariment» del darrer ple
-
Política Junts per Sant Celoni aplega més de 200 persones en una calçotada