Aquest divendres passat, dia 7 d'abril, Meritxell Borràs, consellera de Governació, Administracions Públiques i Habitatge de la Generalitat de Catalunya i Montserrat Mundi, directora general d'Administració Local, van visitar el municipi on es van reunir amb l'alcalde de Gualba, Marc Uriach, en una de les visites programades pel departament de la Generalitat que fa en el territori.
En aquesta trobada també va assistir-hi Xavier Aymar, director general de l'empresa Aymar. L'empresa, propietària d'una mina subterrània, ubicada al municipi de Gualba, ha adoptat la normativa d'indicadors ambientals amb què s'avalua l'ús de substàncies perilloses, els incidents mediambientals, l'eficiència energètica aplicada als centres productius, les mesures de protecció ambiental i el consum total d'aigua.
Després de la recepció a l'Ajuntament es va procedir a fer una visita a les pedreres de marbre on Xavier Aymar i personal de l'empresa van explicar el funcionament de l'explotació de marbre de "Xauxa" com a primera pedrera sostenible catalana i tercera a l'Estat espanyol.
La consellera Meritxell Borràs fa una visita institucional a Gualba
La titular de Governació, Administracions Públiques i Habitatge a més de visitar l'Ajuntament també ho va fer a una explotació de marbre de l'empresa Aymar
ARA A PORTADA
Publicat el
14 d’abril de 2017 a
les 22:00
Et pot interessar
-
Política
El PSC reivindica la transformació de Sant Celoni: «La vila duia 12 anys aturada»
-
Política
Els independentistes de la Batllòria presenten projecte polític
-
Política
Artur Mas visita l'entitat de la Batllòria que vol la independència de Sant Celoni
-
Política
Aliança Catalana tria un regidor del PUSA com a candidat
-
Política
Cardedeu, «municipi lliure dels exèrcits i l'OTAN»
-
Política
Jordi Xena no repetirà d'alcalde de Palautordera el 2027
