La plataforma reivindicativa Indignats de Llinars ha desicit dissoldre's temporalment. La decisió es va prendre en l'assemblea del passat 29 d'abril, tal com s'ha donat a conèixer públicament en una nota de premsa d'aquesta nit passada. Totes les activitats que ja estaven programades, com la xerrada d'Enric Duran prevista per al dia 18 de maig han quedat, per tant, cancel·lades.
La raó principal per la qual els cinc membres de l'assemblea han pres aquesta decisió és el desànim que "hem experimentat al no haver sabut de cap de les maneres captar l'interès dels nostres veïns". En el mateix comunicat diuen que seguiran treballant per construir un món millor en diferents espais del 15M i el seu entorn, "amb l'esperança que algun dia, no gaire llunyà, torni a constituir-se de nou una assemblea renovada d'indignats a Llinars.
La plataforma Indignats de Llinars s'ha dissolt temporalment
Els cinc membres de l'assemblea diuen que estan desanimats per no haver sabut captar l'interès dels veïns
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de maig de 2012 a
les 22:00
Et pot interessar
-
Política
La CUP de Cardedeu anuncia candidat pel 2027: «Som en un moment decisiu»
-
Política
Albert Nogueras d'ERC Vilalba, nou conseller comarcal al Vallès Oriental
-
Política
La visita de José Montilla a Sant Celoni reobre la tensió amb els independentistes de la Batllòria
-
Política
Els independents de Riells Som Equip presenten nou candidat
-
Política
La CUP comença «l'enquesta més gran» de Cardedeu
-
Política
Canvi de rumb: ERC Sant Celoni escull nou candidat per al 2027
