L’Ajuntament de Sant Celoni agraeix la tasca i bona gestió del voluntariat del 9-N

Des de primera hora del matí, més de 150 voluntaris es varen aplegar a l’Institut per organitzar aquesta jornada de participació.

Publicat el 14 de novembre de 2014 a les 11:11

Veïns de Sant Celoni votant en una de les meses de l'Instituts Baix Montseny el 9-N Foto: Jordi Purtí

 

El passat diumenge 9 de novembre l’Institut Baix Montseny va viure una jornada de participació i festa on tots els ciutadans del municipi van tenir l’oportunitat de votar sobre el futur de Catalunya. A Sant Celoni, 6.707 persones van votar. Des de primera hora del matí, més de 150 voluntaris es varen aplegar a l’Institut per organitzar aquesta jornada de participació. En aquest sentit, el regidor de Comunicació, Jaume Tardy, en nom de l’equip de govern ha agraït la tasca del voluntariat, de qui ha elogiatla bona capacitat de gestió i organització fent  possible que el 9N fos una mostra de civisme, festa i participació.”

A l’Institut, 15 mestres com a voluntaris de local van garantir que els diferents espais del centre i tot el material de la votació estigués a punt. Així mateix, van atendre qualsevol necessitat de la resta de voluntaris o de la ciutadania. 60 voluntaris de mesa, entre membres i gestors de meses i voluntari del procés, a més de 50 voluntaris van estar disponibles tot el dia per atendre qualsevol necessitat. Uns 75 voluntaris de les entitats que formen part de la campanya “Ara és l’hora” es van responsabilitzar de l’organització de les activitats que van ambientar el punt de votació durant tot el dia: gegants de Sant Celoni i de les escoles, inflables, jazzband, cantaires, castanyada... Difusió del procés, senyalització, gestió dels accessos i aparcament, recollida de signatures de denúncia.