L'alcalde de Breda, Dídac Manresa, i el regidor Josep Amargant s'han reunit a Barcelona amb el director general d'Infraestructures de Mobilitat de la Generalitat de Catalunya, Javier Flores. La trobada s'ha organitzat en el marc del procés de construcció del carril bici que ha d'unir el municipi de Breda amb l'estació de RENFE de Riells i Viabrea – Breda. Des de l'organisme de la Generalitat s'ha informat als responsables bredencs sobre l'estat d'execució de la redacció del projecte constructiu. Segons fonts de la Direcció General d'Infraestructures i Mobilitat durant aquest 2017 s'hauria d’enllestir la redacció del projecte constructiu. Aquest fet permetria la licitació i l'adjudicació de les obres abans que acabi l'any.
El carril bici entre Breda i l'estació de RENFE de Riells i Viabrea – Breda és una reivindicació històrica del municipi. L'avantprojecte contempla un traçat apte tant per a vianants com per a bicicletes d’uns 2,5 quilòmetres paral·lel a la carretera GI-552, situat al costat esquerre de la via.
L'alcalde de Breda es reuneix amb la Generalitat per la construcció del carril bici
Aquest camí entre Breda i l'estació de RENFE de Riells i Viabrea – Breda és una reivindicació històrica del municipi.
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de febrer de 2017 a
les 23:00
Et pot interessar
-
Política
Albert Nogueras d'ERC Vilalba, nou conseller comarcal al Vallès Oriental
-
Política
La visita de José Montilla a Sant Celoni reobre la tensió amb els independentistes de la Batllòria
-
Política
Els independents de Riells Som Equip presenten nou candidat
-
Política
La CUP comença «l'enquesta més gran» de Cardedeu
-
Política
Canvi de rumb: ERC Sant Celoni escull nou candidat per al 2027
-
Política
El PSC reivindica la transformació de Sant Celoni: «La vila duia 12 anys aturada»
