L'alcalde de Sant Celoni, Francesc Deulofeu ha proposat als veïns un joc a través de la xarxa social facebook aprofitant que aquests dies hi ha el fenòmen viral #10yearchallenge. En aquest sentit en el seu perfil ha penjat diverses fotografies de l'abans i el després d'aquests darrers deu anys i preguntant si es recorda el Sant Celoni i la Batllòria de la darrera d'ecada. Francesc Deulofeu diu que "és un tastet de moltes coses que hem fet junts i que he tingut la sort de viure com alcalde".
Entre les imatges que ha proposat hi ha el túnel de l'entrada de Ponent, la rotonda a la C-35 a l'alçada del parc de bombers, passos soterranis a La Batllòria, la retirada del dipòsit d'aigua del carrer Campins per construir-hi un aparcament de cotxes, la construcció de la llar d'infants El Blauet, la construcció de Sax Sala, o el nou Ateneu, entre d'altres.
L'alcalde de Sant Celoni proposa als veïns un #10yearchallenge
Política
Francesc Deulofeu ha penjat al seu perfil de facebook imatges de l'abans i després de diverses obres de Sant Celoni i La Batllòria
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de gener de 2019 a
les 20:41
Actualitzat el
21 de gener de 2019 a les
21:06
Et pot interessar
-
Política
La CUP de Cardedeu reclama «mesures urgents» per afrontar futurs temporals
-
Política
L'independentisme «trenca el silenci» a Cardedeu per les morts de la mili
-
Política
Sant Celoni prepara un full de ruta pel català
-
Política
El decret Maricarmen desferma una tempesta política a Sant Celoni
-
Política
Junqueras demana «grans consensos» a Llinars en l'aniversari de l'1-0
-
Política
Impulsem Sant Hilari presenta cinc grans eixos «per guanyar les eleccions»
