L'ANC convida per carta al Govern i al Parlament a la Via Catalana
L'organització també s'ha dirigit als diputats de les Corts, a Trias i als regidors
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’agost de 2013 a
les 14:48
L'ANC ha demanat per carta al president de la Generalitat als consellers i als directors generals del Govern que participin en la Via Catalana per la Independència. En la missiva a Mas, l'organització recorda que la societat ha trobat en l'actual context de crisi un "projecte il·lusionant i en positiu que veu en la constitució d'un estat independent l'oportunitat de fer un país més just i pròsper".
Escull Baix Montseny com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política
La visita de José Montilla a Sant Celoni reobre la tensió amb els independentistes de la Batllòria
-
Política
Els independents de Riells Som Equip presenten nou candidat
-
Política
La CUP comença «l'enquesta més gran» de Cardedeu
-
Política
Canvi de rumb: ERC Sant Celoni escull nou candidat per al 2027
-
Política
El PSC reivindica la transformació de Sant Celoni: «La vila duia 12 anys aturada»
-
Política
Els independentistes de la Batllòria presenten projecte polític
