[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=snUvwotHfRM[/youtube]
La plataforma Ara és l'hora, integrada per l'ANC i Òmnium Cultural, ha utilitzat imatges de mobilitzacions històriques a tot el món en un vídeo per cridar els catalans a assistir a la Via Lliure de la Meridiana de l'Onze de Setembre.
El vídeo, d'un minut, inclou imatges de reivindicacions com els drets civils als Estats Units, la caiguda del mur de Berlín, la derogació del servei militar obligatori a Espanya, les protestes contra el projecte Castor i les del procés participatiu del 9-N a Catalunya.
Amb el missatge final "Cap revolució s'ha fet des de casa. Sempre has estat important. Ara ets imprescindible", el vídeo constata la importància del component civil en els grans avenços en drets, així com que el protagonisme del procés sobiranista ha recaigut en la ciutadania mobilitzada de manera pacífica.
Totes les escenes de mobilitzacions del vídeo es contraposen amb imatges de sofàs de diverses èpoques buits, i acaba amb un avi i la seva néta que s'aixequen d'un sofà per sortir al carrer i assistir a la Via Lliure.
VÍDEO «Ara és l'hora» fa una crida a la Via Lliure amb mobilitzacions històriques
En el missatge final es llegeix: "Cap revolució s'ha fet des de casa. Sempre has estat important"
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de setembre de 2015 a les 22:00
Et pot interessar
-
Política «El nostre projecte és transformar Sant Celoni i posar-lo en marxa»
-
Política Sant Celoni: govern del PSC i l'Alternativa amb obres a l'espai públic i nous equipaments
-
Política La Festa de la Rosa del PSC a Sant Celoni aplega 150 persones
-
Política La CUP Vallgorguina denuncia «poca transparència» del govern municipal en el darrer ple
-
Política El líder de Junts Campins renuncia a l'alcaldia i Imma Font d'ERC continuarà en el càrrec
-
Política Sant Hilari uneix forces per defensar el català