[municipalsinformacional]
"Un poble amb més cultura, més esport, més oci i més lleure" això és el que vol la candidatura del PSC de Sant Celoni i la Batllòria. El tàndem que encapçala Eduard Vallhonesta i Joan Castaño, ho té clar, el municipi s’ha de reactivar i aposten per donar un nou impuls a l’Ateneu.
"Revisarem a fons el model de gestió per optimitzar la utilització d'aquest i altres espais culturals" ha explicat Vallhonesta que considera que s'ha d’analitzar "la programació i tot allò que té a veure amb els assajos i al seu ús per part de les entitats del municipi amb l'objectiu de donar un nou impuls a la cultura".
L'Altrium és un altre equipament important que volen reactivar, aposten perquè esdevingui un centre d'oci per als joves i que disposi d'espais adequats per tal que les entitats culturals puguin treballar en els seus processos creatius.
"Volem un poble amb bons equipaments i serveis de qualitat" ha dit Castaño que ha assegurat que treballaran en aquesta línia "sent conscients de quins equipaments nous necessitem i de com hem d'aprofitar aquells que ja tenim".
La candidatura del PSC considera que s'han d'oferir espais i equipaments, així com propostes i iniciatives diferents per tal que Sant Celoni sigui un lloc "on volem estar per gaudir del nostre temps lliure", ha destacat Vallhonesta. En aquest sentit, consideren que es clau mantenir reunions regulars amb les entitats, millorar el servei de la Biblioteca, repensar la Rectoria Vella com a parc central per gaudir de Sant Celoni, recuperar els focs artificials de la Festa Major, entre d'altres propostes.
Pel que fa els equipaments aposten per fer la piscina d'estiu, agilitzaran els tràmits perquè sigui una realitat el més aviat possible. També un nou casal de la gent gran, així com equipaments de gimnàstica pensats per la gent gran als parcs.
[noticia]18939[/noticia]
En matèria d'educació, aposten per la gratuïtat dels 0 a 3 anys a l'Escola Bressol Municipal, l'ampliació de l'oferta formativa de l'escola d'adults i la construcció del nou edifici per a l'ESO a l'Institut Escola Pallerola, en aquest cas, "assumirem una part del cost de l'edifici perquè la Generalitat no retardi més la construcció d'aquest equipament tan necessari".
També reclamaran al govern de la Generalitat la construcció del nou CAP, de la residència per a la gent gran i les urgències pediàtriques a l'hospital de Sant Celoni.
«Volem donar un nou impuls a l'Ateneu per aprofitar-lo al màxim»
El PSC de Sant Celoni i la Batllòria aposta per reactivar l’activitat cultural i proposen que l'Altrium sigui un centre d'oci pel jovent i per les entitats
Ara a portada
-
-
Societat Desnonen dues persones grans del pis d'un fons voltor a Sant Celoni Bernat Castanyer Colomer
-
Economia «Volem viure»: els sindicats incrementen la pressió en l'1-M de la reducció de la jornada Redacció
-
Societat Catalunya recupera la normalitat a la xarxa elèctrica i Rodalies torna parcialment Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 16 de maig de 2023 a les 17:38
Et pot interessar
-
Política Aquest és el municipi més independentista del Baix Montseny
-
Política La Diputació aprova una moció de Raül Garcia de Junts Sant Celoni pel traspàs de Rodalies
-
Política Dos representants del Baix Montseny a la Federació Regional d’ERC a Girona
-
Política Llinars aprova el nou Reglament Orgànic Municipal