Continua a un nivell alt el ritme de morts pel coronavirus a Catalunya, tot i que amb una pronunciada baixada respecte a dies anterior. Aquest divendres han perdut la vida per la Covid-19 173 persones als centres sanitaris, segons les dades comunicades pel Departament de Salut. La xifra és notablement inferior a les 242 del dia anterior, a les 244 de dimecres, i a les 262 de dilluns, quan es va assolir el rècord negatiu des que va arribar la pandèmia a Catalunya. En total, 2.508 persones han perdut la vida per la malaltia a Catalunya, segons les dades de Salut.
En l'aspecte més positiu, aquest divendres s'han comptabilitzat un total de 786 altes, i la suma total de persones que han superat la malaltia és de 8.635.
Pel que fa als contagis, en les darreres 24 hores s'han registrat 1.274 nous positius de coronavirus a Catalunya, per a un total acumulat de 24.734. D'aquests positius, un total de 2.108 persones han estat en estat greu des de l'inici de la pandèmia.
Quant al brot de la conca d'Òdena, Salut confirma un total acumulat de 644 positius de coronavirus SARS-CoV-2. Del nombre total de casos, 154 són professionals sanitaris, i 107 persones han mort amb la Covid-19, amb cap nova mort en les darreres 24 hores.
[noticiadiari]2/199532[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
?[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
173 nous morts a Catalunya per coronavirus
Les dades de Salut assenyalen 1.274 nous contagis a Catalunya i un total de 24.734 casos des de l'inici de la pandèmia
ARA A PORTADA
- Carles Bellsolà
- Excap d'Edició de Nació
Publicat el 03 d’abril de 2020 a les 22:11
Et pot interessar
-
Societat
Les Mongies de Sant Esteve: d'escola religiosa a casal d'entitats autogestionat
-
Societat
Sant Pere de Vilamajor comença la campanya «L’edatisme és discriminació»
-
Societat
Premien un projecte sobre les formigues de les Guilleries
-
Societat
Un oli d'oliva del Montseny entre els millors de Catalunya
-
Societat
Santa Fe, el punt més visitat del Montseny aquesta tardor
-
Societat
La fauna del Montseny canvia d'hàbits per culpa dels humans, segons un estudi
