04
de novembre
de
2021, 12:34
Actualitzat:
06
de novembre,
8:01h
L'alcalde de Sant Hilari Sacalm, Joan Ramon Veciana, i l'alcalde d'Arbúcies, Pere Garriga, han fet un pas més per denunciar el penós estat en què es troba la xarxa de telefonia que dona cobertura a ambdós municipis. I és que han presentat davant del Síndic de Greuges les més de 500 firmes que s'han recollit entre la ciutadania per demanar a Telefónica de España S.A.U una solució definitiva al mal servei de telefonia.
Tots dos consistoris s'uneixen per fer força i amb aquesta queixa al Síndic pretenen exigir la implicació del Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació de la Generalitat de Catalunya (CTTI) per aconseguir tenir unes comunicacions dignes.
Les avaries en la telefonia fixa, mòbil i internet són constants a les poblacions d'Arbúcies i Sant Hilari Sacalm i se'n veuen ressentits particulars, però també els establiments dedicats al comerç i a la restauració que en l'última gran avaria, que va durar 30 hores, es van veure greument afectats, ja que es va deixar sense servei caixers automàtics i terminals de pagament de targeta.
Tots dos consistoris s'uneixen per fer força i amb aquesta queixa al Síndic pretenen exigir la implicació del Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació de la Generalitat de Catalunya (CTTI) per aconseguir tenir unes comunicacions dignes.
Les avaries en la telefonia fixa, mòbil i internet són constants a les poblacions d'Arbúcies i Sant Hilari Sacalm i se'n veuen ressentits particulars, però també els establiments dedicats al comerç i a la restauració que en l'última gran avaria, que va durar 30 hores, es van veure greument afectats, ja que es va deixar sense servei caixers automàtics i terminals de pagament de targeta.