Els Mossos d'Esquadra de la comissaria de Granollers van detenir, el 14 de març, tres homes de 27, 49 i 53 anys com a presumptes autors d'un robatori a l'interior d'un vehicle que es trobava estacionat a l'àrea de servei de Llinars del Vallès de l'autopista AP-7.
Cap a les 5 de la tarda, una patrulla no uniformada dels Mossos d'Esquadra, que es trobava realitzant tasques de prevenció de robatoris a l'àrea de servei de Llinars del Vallès de l'AP-7, va observar com un turisme amb matrícula estrangera estacionava a l'aparcament i els seus ocupants es dirigien a la cafeteria.
Tot seguit, un altre turisme va aparcar al costat del vehicle estranger. D'aquest turisme en van sortir dues persones i una tercera es va quedar al seient del conductor. Una d'aquestes persones que havien sortit va obrir una de les portes posteriors del vehicle estranger i va començar a sostreure objectes que es trobaven als seients posteriors. Aquests objectes els anava dipositant dins del turisme amb el qual havien vingut. L'altre individu es va quedar realitzant tasques de vigilància.
La patrulla dels Mossos d’Esquadra, a l'observar aquests fets, es va dirigir cap als dos turismes estacionats. A l'identificar-se com a policies, els tres lladres van intentar fugir, però van ser interceptats.
Entre els objectes que es van trobar dins del vehicle dels lladres, que era de lloguer, hi havia dos ordinadors portàtils, una càmera de fotografies, dues targetes bancàries estrangeres, roba i altre material informàtic. El valor d'aquests objectes era d'uns 14.000 euros. Part d'aquests objectes van ser reconeguts per les víctimes estrangeres com de la seva propietat.
Els tres homes, que compten amb nombrosos antecedents policials per fets similars, van passar a disposició judicial el 15 de març als Jutjats de Granollers.
?Els Mossos detenen tres homes per robar en un vehicle estranger aturat a una àrea de servei a Llinars del Vallès
Els agents van enxampar-los en ple robatori d'objectes valorats en 14.000 euros
ARA A PORTADA
-
"Són 50 històries d'esforç, passió i talent a la comarca del Baix Montseny" Bernat Castanyer Colomer
-
-
-
La Unesco avaluarà les catifes de flors d'Arbúcies per ser patrimoni de la humanitat Bernat Castanyer
-
Aquest és el poble del Montseny que fa la Festa Major de la carn a la brasa Bernat Castanyer Colomer
Publicat el 18 de març de 2024 a les 10:27
Et pot interessar
-
Societat Masies, boscos i arbres centenaris: dues rutes de natura al peu del Montseny
-
Societat El poble de Montseny avança cap a l'autosuficiència energètica
-
Societat Per què van tapar la piscina municipal de Sant Celoni?
-
Societat Anuncien 164.000 euros en ajudes per recollir aigua pluvial en masies del Montseny
-
Societat Dos joves de Vilamajor al podi d'un campionat mundial de bici trial
-
Societat Troben ratolins al Turó de l'Home, a més altitud que mai a Catalunya