La PAHC Baix Montseny ha anunciat que després de mesos de negociacions entre l'Ajuntament de Sant Celoni i la Sareb, s'ha tancat6 un acord en el qual la Sareb es compromet a cedir per a lloguer socvial durant quatre anys, prorrogables a quatre més, tots els pisos del Bloc Caliu. La Plataforma d'Afectats per la Hipoteca i el Capitalisme recorda que el mes de gener de l'any 2020 va anunciar la primera ocupació social portada a terme per aquesta entitat. D'aquí naixia el Bloc Caliu i "el vam omplir de vida, després de vuit anys abandonat i en pèssim estat".
En el seu moment la PAHC Bai8x Montseny ja va explicar que un dels seus objectius de l'ocupació era "pressionar la Sareb i les institucions perquè comencessin una negociació per oferir lloguersw socials a les famílies allotjades".
Ho consideren una victòria que no hauria estat possible sense la seva acció popular: ocupació de l'immoble, rehabilitació del mateix i reunions de seguiment amb l'administració per assegurar que la negociació es du8gués a terme.
Des de la Plataforma anuncien que seguiran el procés de signatura dels lloguers en cadea cas i vetllaran per a que els lloguers s'ofereixin a les persones que estan habitant els pisos.
La PAHC Baix Montseny anuncia que la Sareb accepta cedir a lloguer social els pisos del Bloc Caliu
L'Ajuntament de Sant Celoni i la Sareb han tancat un acord per quatre anys, prorrogables a quatres més
ARA A PORTADA
Publicat el
13 d’octubre de 2021 a
les 19:03
Actualitzat el
13 d’octubre de 2021 a les
22:22
Et pot interessar
-
Societat
El cementiri de Cardedeu inaugurarà un espai de dol perinatal
-
Societat
Breda instal·la càmeres de vigilància les entrades del poble
-
Societat
El projecte Tourdera es reuneix a Fogars de Montclús
-
Societat
Comencen les obres per il·luminar el carril bici entre Breda i Riells i Viabrea
-
Societat
L'Hospital de Sant Celoni, pioner amb un programa per ensenyar català als treballadors
-
Societat
Breda posa en marxa el centre de dia i amplia els serveis per a la gent gran
