L'Ajuntament de Santa Maria de Palautordera ha fet públic un comunicat a primera hora d'aquesta tarda del dissbte 30 de juny en relació a la mort de Rosalia S.J. a través del qual expressa el seu condol a la família i alhora facilita tot el suport emocional i social als seus dos fills.
En relació a aquests fets luctuosos l’Ajuntament està a l’espera que, arran de la investigació, es determinin les causes de la mort de la Rosalia S. J., "ja que la primera assistència va ser per un requeriment d’una caiguda accidental a la via pública", es diu en el comunicat municipal.
Per altra banda, s'informa que tant Mossos d’Esquadra com la Policia Local de Santa Maria de Palautordera, amb anterioritat havien instruït diligències "per un presumpte delicte de maltractament en l’àmbit de la llar", a causa d’un informe mèdic i de serveis socials municipals. Les darreres diligències van ser instruïdes el 31 de maig i traslladades el dia 2 de juny a l’autoritat judicial i, des d’aquest moment, l'Ajuntament no havia tingut coneixement de cap altra incidència.
Per totes aquestes circumstàncies, l'Ajuntament espera el resultat final de la investigació i per això demana prudència i cautela abans de fer judicis de valor i el màxim respecte que es mereix la família.
L'Ajuntament de Palau prudent en valorar la mort violenta d'una veïna
En un comunicat que ha fet públic aquesta tarda demana cautela i respecte per la família, mentre espera el resultat de la investigació
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de juny de 2012 a
les 13:36
Et pot interessar
-
Societat
Arbúcies avala escurçar les Enramades
-
Societat
Condemnen a 6 anys de presó l'acusat de violar una veïna de Sant Hilari Sacalm
-
Societat
Breda s'acomiada dels contenidors del vidre: canvis al porta a porta aquest maig
-
Societat
El gran pàrquing de l'institut de Vilamajor acabarà les obres aquest estiu
-
Societat
Plantegen suspendre sortides i colònies a 14 centres educatius del Montseny: «La situació és insostenible»
-
Societat
Sant Celoni reacciona a la discriminació del català al Burger King: «Han de complir la llei»
