L'Associació Contra el Càncer ha captat un total de 4.542,98 euros fruit de les activitats organitzades a Sant Celoni en el cap de setmana solidari amb motiu del Dia Internacional del Càncer de Mama que es celebra el 19 d'octubre i que es va portar a terme dissabte i diumenge de la setmana passada.
Per aquest motiu es va instal·lar una paradeta de l'AECC, davant de Can Ramis i es van portar a terme diverses activitats socials com una ballada de sardanes, una ballada de gegants i gegantons de les escoles, un ball en línia i country, l'encesa de la façana de l'Ajuntament de color rosa, una carpa dels comerciants de sant Celoni, actuació de castellers, actuació del DJ Eskardi i una botifarrada solidària.
Al Baix Montseny encara hi haurà activitats solidàries aquest següent cap de setmana. El diumenge 23 d'octubre es farà la cursa Corre per les mames organitzada per la Fundació Oncolliga Girona en un total de 22 poblacions, entre les quals Breda i Riells i Viabrea, per recaptar fons per a la lluita contra el càncer de mama. La participació en la cursa inclou un donatiu de 10 euros que es destinarà íntegrament al projecte "Guapes i Valentes" de la Fundació Oncolliga Girona.
L'Associació Contra el Càncer acapta més de 4.500 euros a Sant Celoni en un cap de setmana solidari
Aquest diumenge es farà a Breda i Riells i Viabrea la cursa Corre per les mames organitzada per la Fundació Oncolliga Girona
ARA A PORTADA
Publicat el
20 d’octubre de 2022 a
les 14:41
Et pot interessar
-
Societat
Montseny treballa per arreglar el despreniment a l'entrada del poble
-
Societat
El cementiri de Cardedeu inaugurarà un espai de dol perinatal
-
Societat
Breda instal·la càmeres de vigilància les entrades del poble
-
Societat
El projecte Tourdera es reuneix a Fogars de Montclús
-
Societat
Comencen les obres per il·luminar el carril bici entre Breda i Riells i Viabrea
-
Societat
L'Hospital de Sant Celoni, pioner amb un programa per ensenyar català als treballadors
